a liitle love

a liitle love
syasya's bl0g!

Friday, January 21, 2011

THE MAKING OF..LOVE


CINTA...

Dulu..
aku mencintai kamu..
kamu mencinta aku..
dugaan tiba tanpa ku pinta..
aku keliru..
hati msh mnghrap drmu..
tpi tkdir mnntukan sglanya..
kau pergi..mncari cinta baru..
tnggllh dri ku yg msh trkpai2 dgn erti cinta..
aku sendiri..sepi..
mghrap kau kmbali padaku..
hari demi hari..
minggu demi minggu..
tahun demi tahun..
tapi kau masih ttp membisu..
cuba melupakan aku..

kini..
aku sedar dirimu bukan milikku..
walau sekuat mana cinta, rindu, syg aku pda mu..
tpi aku x dpt mrubah hati sang pria..
aku cuba melupakan dri mu..
dgn hadirnya sebuah cinta baru..
berputik tanpa ku sedar..
walaupun dia x sehebat dirimu..
namun dia ttp dia..
dia yang begitu sayang padaku..
tpi aku masih keliru..
adakah aku brslh sbb mncintai dia..
janji kta dlu msh trngiang2 di tlingaku..
ku harap kau bhgia dgn plhanmu..
dan aku dgn plhnku..
semoga kta sama2 bhgia walau x bersama..
aku..dia...dan kamu...

1 comment: